logo
امروز : جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۹
[ شناسه خبر : ۳۹۳۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
کارگردان فیلم‌های سینمایی ایرانی خبر داد:

تولید فیلم دختر انتقام‌جوی نینجا در زنجان

تولید-فیلم-دختر-انتقام‌جوی-نینجا-در-زنجان
کارگردان فیلم‌های سینمایی ایرانی از پیش تولید قسمت دوم فیلم دختر انتقام‌جوی نینجا در زنجان خبر داد و گفت: در این قسمت ۸۶ بازیگر حضور خواهند داشت.

محرم‌علی آذرافزا در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با اشاره به اینکه قسمت دوم دختر انتقام‌جوی نینجا وارد پیش تولید شد اظهار کرد: در این قسمت دختر انتقام‌جوی نینجا با بازیگران جدید و قدیم از قسمت اول استفاده خواهد شد.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه دختر انتقام‌جوی نینجا قرار است از صدا و سیما پخش شود ادامه داد: با رسانه خانگی فیلما قرار پخش منعقد شده و همچنین احتمال تولید این فیلم در قالب سریال ۳۶ قسمتی در حال برنامه‌ریزی است.

کارگردان فیلم‌های سینمایی ایرانی علت سریال شدن این فیلم را بنا به در خواست شبکه صدا و سیما و مردم ابهر و زنجان عنوان کرد و گفت: قسمت اول از نظر اکشن و صحنه فیلم‌برداری مورد تایید قرار گرفته است.

وی در مورد خلاصه داستان قسمت دوم دختر انتقام‌جوی نینجا گفت: حشمت توسط نیروهای انتظامی تیر خورده و دستگیر شده و در حال بازجویی است و در موقع انتقال به زندان از طرف عوامل جدید حشمت که از بیرون از مرز اجیر شدند سه دختر تروریست که محور اصلی بازیگر آن این قسمت است به همراه عوامل تروریستی و تیمی وارد ایران می‌شوند.

آذر‌افزا با بیان اینکه این عوامل در بین راه با نیروهای انتظامی درگیر شده و حشمت را فراری می‌دهند ادامه داد: حشمت باعث بی‌نظمی و کشتن آدم‌های بی‌گناه و پخش مواد مخدر می‌شود که در خاتمه توسط نیروهای انتظامی در مرز بیابان به همراه مادرش در موقع فرار در اثر تیراندازی از قسمت پا دستگیر می‌شود.

وی عنوان کرد: بعد از دستگیری این فرد به مقامات قضائی تحویل داده می‌شود و در قسمت دوم تک تیرانداز گروگان‌گیری آدم‌ربایی و همچنین درگیری‌های خیابانی موتورسواری دختران را به تصویر می‌کشد.

کارگردان فیلم‌های سینمایی ایرانی با بیان اینکه در قسمت دوم 86 بازیگر آقا و خانم نقش‌آفرینی می‌کنند ادامه داد: تصویر‌برداری در شهرستان ابهر، زنجان و مازندران و احتمالا در کشور مالزی انجام خواهد شد و در حال گرفتن مجوزهای لازم برای فیلم‌برداری در داخل و خارج از کشور هستیم.

وی با قدردانی از همکاری عوامل نیروی انتظامی شهرستان ابهر و زنجان، اداره کل ارشاد زنجان و ابهر و فرماندار شهرستان ابهر که در ساخت قسمت اول و دوم همراهی می‌کنند افزود: عوامل بازیگر آن را مورد تایید قسمت دوم سیما تیرانداز- محمود مقامی- محرم‌علی آذرافزا - احمد اصانلو- مهدی امیدی- اکرم علمدار- لیلا طه‌زاده- کیمیا رحیمی- معصومه سلطانی- فاطمه کیانی‌مهر- لیلا سون گلاآبادی- معصومه قوه-‌ امیرحسین مداحی‌فر- فریبا باقری -مریم نامجو- محبت مجاهد- علی صبوری- عباس یاحقی- ابوالفضل فعحصیی زرنق- رضا جعفری - طاهره جوان- ماهان احمدی‌آذری- روح‌اله جوان- علی میرالهی- انا اریازند- کاترین آریا‌زند- مارال نصرالهی-‌ فاطمه مجاهدیان_ فاطمه اورنگی هستند.

آذرافزا خاطر نشان کرد: کار عوامل پشت صحنه تهیه کننده و کارگردان محرم‌علی آذرافزا- فیلم‌بردار بهنام بهرا- منشی صحنه فاطمه کیانی‌مهر- طراح کیما رحیمی- دستیار کارگردان معصومه سلطانی- ناظر انتظامی احمد اصانلو- صدا‌بردار سار ا ابراهیمی- تدارکات نیز ابوالفضل زرنق هستند.

 

انتهای خبر/

نظرات
[ نام : محمد صفری ] [ ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۲ ]
سلام من این فیلم رو دیدم خیلی عالیه به نظرم افتخاره یک ابهری تونسته یک فیلم خوبی رو بسازه اونم تو شهر خودمون خیلی عالیه ممنون از کارگردان خوب
فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۵:۰۱
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۲۶
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۱
  • غروب آفتاب : ۱۷:۳۶
  • اذان مغرب : ۱۷:۵۵
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۱۹